Vergetelheid - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Roy Bakker - WaarBenJij.nu Vergetelheid - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Roy Bakker - WaarBenJij.nu

Vergetelheid

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg Roy

13 Augustus 2007 | Thailand, Bangkok

Lieve menschen,
ditmaal een zeer kort berichtje, in tegenstelling tot hetgeen jullie van mij gewend zijn. Ik ben de komende 10 dagen namelijk onbereikbaar voor alle digitale verkeer wegens een 'retreat' bij de monniken. Ben errug benieuwd welke wijsheid dat gaat brengen...??
Zal nadien verder bericht doen over de laatste paar weken en mijn retreat....
Groetekusjes, Roy

  • 13 Augustus 2007 - 18:27

    Paul:

    He Roy,

    Net nu ik een keer de tijd neem een berichtje achter te laten, lees ik dat je in retraite gaat bij de monniken. Moet zeggen goede keus, een beetje wijsheid is voor jou niet zo slecht. Hoop dat je die wijsheid ook in praktijk kan brengen als je terug bent. Misschien dat je me onder het genot van een palm in Kandinsky zelfs nog wat kunt leren (lijkt me sterk). Ik zou zeggen nog veel plezier daar tussen al die kerels (dacht dat de meeste toeristen altijd voor het vrouwelijk schoon naar Thailand gingen, maar ok). Ik zorg dat de Palm koud staat.

    Groet,

    Paulus

  • 16 Augustus 2007 - 11:34

    Ilse:

    Ha neefje.

    Hoe bevalt het daar tussen de monniken? Ben je al wat wijzer geworden? Is leuk om te lezen dat het goed met je gaat.
    Mijn vakantie zit er bijna op. Ben net terug uit Rimini, goed kunnnen stappen maar de Italiaanse mannen vielen tegen. Heb jij nog mooie dames in Thailand ontdekt?
    Geniet van je verblijf in Thailand en ben benieuwd naar de verhalen en foto's die nog zullen volgen.

    Groetjes Ilse

  • 16 Augustus 2007 - 12:19

    Rolf:

    Hé Bakker,
    Zag dat je al wat vinken hebt gezet op takenshirt. Is dit conform code taal???

    Groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Roy

Sabbatical 2007 !!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 18744

Voorgaande reizen:

17 Juni 2007 - 07 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: