Zeer zekers de moeite waard... - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van Roy Bakker - WaarBenJij.nu Zeer zekers de moeite waard... - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van Roy Bakker - WaarBenJij.nu

Zeer zekers de moeite waard...

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg Roy

12 November 2007 | Nieuw Zeeland, Invercargill

Aloha,kortste berichtje aller tijden; de foto's zijn bij het vorige bericht geplaatst en ze zijn gaaf, al zeg ik het zelf, haha. Enne, Esther nogmaals gefeliciteerd, he zus !!! greetzzz, Roy

  • 12 November 2007 - 08:01

    Simone:

    Gaaf man! Word er jaloers van.. wil toch ook lekker maanden niet hoeven doen en lekker van alles kunnen ondernemen?! Mmm, scheelt denk ook dat het nu maandagochtend is.. slechte timing de bakker!

  • 12 November 2007 - 16:07

    Geraldo:

    Hee bakker mooie foto's !
    Oude herinneringen komen omhoog... panncake rocks skydiven en zelfs in puzzelland ben ik ook geweest. Foto's zien er te gek uit! Geniet ze en je weet het he.... 1 wilde kiwi op de foto's is een gratis avondje zuipen op mijn kosten!!
    Geniet en hang loose

    Ger

  • 12 November 2007 - 21:18

    Piet En Tonnie:

    Hallo Roy,
    schitterende foto's Roy, geniet nog van je vakantie!!! groetjes Piet en Tonnie

  • 14 November 2007 - 09:39

    Merel:

    Whaaahahah die maffe roy! Ik ga helemaal stuk om jou berichtje..!! En ik zie gewoon in je fotos dat die rocks of roy, mt roy track allemaal echt waar zijn.. ik d8 die zit zwaar te lullen!!!!
    Trouwens...jij moet met je ass naar Christchurch komen.. amazing hier :)! vette sjit! dus kom zonda maar aan... dan gaan we nog eens flink borrelen!

    Dikke kuss die Malle watervrouw :P!

  • 15 November 2007 - 13:47

    Roy Wijnhoven:

    Hee Bakker,

    Het begint inderdaad weer flink te kriebelen en zeker na al die mooie verhalen en foto's. Veel plezier nog en geniet er maar van!!!!!

  • 18 November 2007 - 09:13

    Merel:

    Anders zit je nu gewoon met je ass in de keuken.. en ik op internet.. maar wel IN HET ZELFDE HOSTEL! Whahah, echt vette sjizzle. gisteren was wel weer lachen he :)
    Morgen mag je ons uitzwaaien :(
    die malle brabander gaat ik zeker missen!

    Dikke kussssssssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Invercargill

Roy

Sabbatical 2007 !!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 18736

Voorgaande reizen:

17 Juni 2007 - 07 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: