Vanuit het Westen naar... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Roy Bakker - WaarBenJij.nu Vanuit het Westen naar... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Roy Bakker - WaarBenJij.nu

Vanuit het Westen naar...

Door: Royke

Blijf op de hoogte en volg Roy

12 Juni 2007 | Nederland, Tilburg

Alohaaa allemaal en welkom op mijn site !!!

Via deze site zal ik jullie op de hoogte brengen van mijn reisavonturen. Het vluchtschema voor mijn bescheiden reisje, welke zondag 17 juni van start gaat, ziet er als volgt uit:

- 17 juni: Amsterdam - Tokyo
- 1 juli: Tokyo - Singapore
- 14 oktober: Hanoi - Hong Kong
- 17 oktober: Hong Kong - Auckland (NZ)
-6/7 december: Auckland - Amsterdam

Het reisplan dat bij Zuidoost Azië past is natuurlijk redelijk flexibel. Om toch op grove lijn een idee te geven waar ik zoal ga verblijven, lijkt onderstaande vooralsnog passend:
1-4 juli: Singapore
5-25 juli: Maleisië
26 juli-28 aug: Thailand
29 aug-8 sept: Laos
9-20 sept: Cambodja
21 sept-14 okt: Vietnam
Mocht je toevallig ergens in de buurt rondzwerven, meldt het even zodat we elkaar wellicht kunnen treffen.

Op dit moment ben ik nog 'druk' doende met de voorbereidingen; het ticket is geboekt, de diarreeremmers zijn aangeschaft, mijn auto is verkocht, het appartement is onderverhuurd, dus dat gaat prima. Daarnaast moet ik wel eerlijk bekennen dat het voorbereidende leeswerk nog onberoerd is gebleven. Dat bewaar ik dan maar voor in het vliegtuig, trein, bus of toektoek.
Al met al vind ik het wel erg spannend wat er op me afstormt. Ik ben in ieder geval erg benieuwd wat de vrije tijd, de cultuur van het Verre Oosten, de medereizigers en hun verhalen, het natuurschoon van Japan en Nieuw Zeeland etc.etc. zoal met me gaan doen. Daarvan hou ik jullie zekers op de hoogte ;-)
reisgroeten en tot snel, Roy

PS. mocht je tijdens mijn reis direct contact willen zoeken, mail dan svp. naar: rgadebakker@hotmail.com of stuur een SMS naar mijn mobiele nummer.

  • 12 Juni 2007 - 12:59

    Margit:

    We komen je as vrijdag uitzwaaien!!

    Groetjes Maarten & Margit

  • 12 Juni 2007 - 13:02

    Let:

    He menneke... Spannend allemaal hoor!! Ga proberen vrijdag na Guus nog even gedag te komen zeggen!

  • 12 Juni 2007 - 13:02

    Esther En John:

    Hoi Roy. Eindelijk is het dan voor jouw zover. Tot vrijdag en ga dan er maar lekker van genieten. Groetjes van ons.

  • 12 Juni 2007 - 13:27

    Pim:

    Roy,

    Laat ik nou voor mijn nieuwe baan richting NY en Singapore moeten reizen...... hahaha.

    Ik zie je vrijdag.

    Groetjes, Pim

  • 12 Juni 2007 - 13:36

    Alex:

    Hé R,

    klaar voor de aftrap, zo te zien...;-))
    Have fun!

    Gr A

  • 12 Juni 2007 - 13:37

    Rick:

    Alors, Monsieur Le Boulanger,

    Beaucoup de plaisir et apres nous allons a manger quelque chose en cafe Le Point!

    Au revoir,
    Rick

  • 12 Juni 2007 - 14:28

    Rolf:

    ZUIPEN EN SCHREEUWEN!!!

  • 12 Juni 2007 - 18:31

    Marco Van Der Kooij:

    Hi Roy,

    Heel veel succes met de voorbereidingen en een hele goede reis toegewenst. Ben benieuwd naar de komende foto's.

    Groeten van Marco


  • 13 Juni 2007 - 08:10

    Jos Sassen:

    Roy,
    Ik heb wel tijd om mee te gaan,maar helaas andere veplichtingen.Veel plezier en vergeet Campina even.

  • 13 Juni 2007 - 19:51

    Pa En Ma :

    Bij Esther en John houden wij ons op de hoogte van jouw reisgebeuren. Wij zijn benieuwd hoe je je reis zult ervaren. Geniet ervan. Houd ons wel een beetje op de hoogte. Morgen zien we je. Wij hebben heeeeeel lekker gebquet bij Esther en John.Paps en mams.

  • 13 Juni 2007 - 22:35

    Gabi:

    Hey Roy,

    Inderdaad jammer dat ik je niet in Melbourne zie. Ontzettend veel plezier met deze gave reis!!!

  • 14 Juni 2007 - 09:12

    RC:

    ZUIPEN EN SCHREEUWEN!!!

  • 14 Juni 2007 - 10:42

    Judith:

    Hey Roy,

    Have fun op je wereldreis. Ben erg benieuwd naar je verhalen. Jammer dat de Campina say goodye party niet is doorgegaan! Dan in December maar een welcome home! Geniet ervan de 17e.

    Groetjes Judith G.

    p.s. hoop dat je inmiddels wel het verschil tussen de windrichtingen weet...lijkt me wel handig bij zo'n reis.

  • 14 Juni 2007 - 20:14

    Rianne:

    Hé Roy,

    Ik wil je hierbij heel veel plezier wensen! Lekker een half jaartje er tussen uit, geniet ervan! En mocht je nog wat info willen over NZ dan weet je me te vinden.

  • 14 Juni 2007 - 20:41

    Bart:

    Hey Mista da Baker,

    wat?? wereldreis?? HAHA

    zie je vrijdag en later dit jaar!?.
    Gaat een super reisje worden,
    have fun bakker.

    Yours truly,
    M. W.

  • 15 Juni 2007 - 08:38

    Ger:

    He menneke,

    heel plezier en geniet van de vrijheid. voor je het weet ben je terug!

    Greetz ger

  • 15 Juni 2007 - 09:10

    Joost:

    Hee Roy,

    jij krijgt genoeg aandacht hier, een geruststellende en luimakende gedachte :-)

    Tot vanavond

    grtz Joost

  • 15 Juni 2007 - 09:26

    Jorien :

    Aangezien er toch niet veel kleren mee gaan in die rugzak is er misschien nog wel een plekkie voor mij ;-)
    Jaja, ben echt wel een beetje jalours op jou.
    Geniet ervan en laat ons voorla ook meegenieten met mooie verhalen en foto's.

    Liefs Jorien

  • 17 Juni 2007 - 20:15

    Pietje:

    Geniet van je avonturen het komende half jaar! Te gek dat ik een paar keer met je mag meedoen. lekker lamballe en 's morgens biertjes drinken op het terras, haha.

  • 19 Juni 2007 - 17:39

    Esther En John:

    Ha, die Roy. We hebben je bericht ontvangen en het was een lange en vermoeide reis. Nu je er bent kun je eerst lekker uitrusten en daarna ervan genieten. Hoe is het weer daar? Het zal er wel schitterend mooi zijn. Helaas kun je de mobiel niet gebruiken, maar ja er zijn wel ergere dingen. Geniet er maar van, want het is je van harte gegunt na al dat blokken. Hier gaat ook verder alles kids. Groetjes van ons uit Holland. Van Esther en John.

  • 22 Juni 2007 - 11:23

    Suus:

    He, helaas is het niet meer gelukt om je uit te zwaaien... Hoop dat je al volop aan het genieten bent en ben benieuwd naar je eerste verhalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Roy

Sabbatical 2007 !!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 18749

Voorgaande reizen:

17 Juni 2007 - 07 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: